Belöning och bestraffning,

Jag kan inte fatta att jag kirrade ett VG på Cellkemin.

Haha.
Det är helt absurt. Tentan var skitsvår och så få klarade den att de inte
ens ville lägga upp en resultatsida, utan skickade enskilda mail med poäng istället.
Fusklappar låg i tentasalen, men ingen åkte fast.

Hoppas de jävlarna fick Underkänt.

I övrigt så är jag äckligt förkyld efter ännu en helg på jobbet,
men jag har shoppat lite ändå.

Svarta cons, tröjor, sneakers och berlocker till mitt Sabo-armband :)
Idag fick jag dessutom en CK-klocka, mansmodell.



Segerns sötma...


Nya tag nu dock, imorgon är det minitenta i cellbiologi, sen stundar hemsideprogrammering.
Jepp, man får köpa saker när man inte har tid att softa eller dricka vin.

Btw, Tunisienresan är bokad!
4 månader kvar. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback