På väg mot jobb,

men ikväll blir det en afton utan Dalle.
Hennes operation hade gått bra och jag fick värsta junkiesms:et imorse :P
Haha.

Kommer sakna henne.

Är på väg ut mot bussen, med leggings och min nya tröja från HM.
Vardagsjobb är gött, man slipper skjorta :)

Gabby ringde innan också, blir jobb på TatooExpo hela helgen, sen direkt till Etage.
Blir några extra timmar och såklart får jag bra utsikt så tiden går snabbare :)
Men dock har jag ju redan börjat fundera på nästa tatuering.. Blir nog ryggen.
Haha. Varför göra något litet liksom?

Nä, nässpray och dunjacka! Etage, Here I come!



Gammal jobbild. Blir kanske fluga ihelgen då.

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan man ej få se någon mer bild på din coola tatto!?

2010-10-03 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback