Pyjamas och pyssel

Så ligger det till kära vänner. Jag lever i min morgonrock!

Sanja tittade förbi en sväng tidigare och då hade jag inte kommit ur den ännu, eller ens borstat tänderna.
Men jag hade lagat mat och ätit frukost iallafall :)

Sen har jag och wilma diskat eftersom Nikola inte "hann", och städat lite.
Sanja återkommer om dryga timmen för bak innan vi ska gå och jobba.
Myspys.

Efter jobb och fika och gym blir det några timmars sömn sen ska jag på semester!
Eller ja. Jag ska ha Emma-tid.
Blir klippning och färgning hos Azade, lite shopping kanske (har ju en förmåga att köpa minst en klänning varje gång jag är i Helsingborg) sen ska jag hem till mamma och leta utbildningar.
Jupp. Nu var det dags igen. Och som vanligt är jag ute i god tid.. en vecka innan sista ansökningsdagen liksom.

Kan iofs passa på att föra över pengar från sparkontot, som jag lever på redan, så jag inte glömmer det imorgon.
Sen blir det dusch innan jag ska sätta degen. Var längesedan jag  bakade något med jäst i. Haha.


Puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback