8 nätter kvar till..

ja? De ringde från resebolaget idag och vårt plan till Marocko är inställt.
Alltså åker vi en dag senare och förlorar en dag av 5 eller så stannar vi hemma.
När hon skulle skicka bekräftelsen så kom hon på att hennes kontakt på flygbolaget inte var anträffbar förrän på onsdag.

Jag röstar för pengarna tillbaka så tar vi en weekend någonstans istället.
Eller?

I vilket fall så jobbar jag 8 nätter till innan jag är ledig... och om jag vill så får jag säkert jobba när jag skulle vara ledig egentligen.

40 dagar till Turkiet iallafall, en resa som vi vet blir av. Pratade med Lena innan och de längtar lika mycket som jag.

Efter bikinishopping och mat är det nu dags för mig att sova lite innan jobb. Förkylningen har satt sig i bihålor och öron så jag är numera svullen, döv och pratar som en 5-åring.
Lägenheten ser ut som fan, men jag svimmar nog om jag står framåtlutad och diskar..



Sååå. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback