Ahhh, om ett dygn,

sitter vi på planet mot Antalya.

Det innebär massa fix idag innan jobbet inatt, och massa spring.
Ska lämna Wilma hos farmor (Nikos mamma alltså) och handla det sista, samt växla vartenda öre jag äger.
Synd att man inte kan lämna saker i pant, för grejer har jag men inte pengar.

Har nyss smällt i mig en räkbaguette från Café 5 och 2 öl på Etagé för att fira att kvällens jobbpass gick bra.
Nu ligger jag i soffan och stressar upp mig själv, hostar lite och försöker snyta ut mina 3 liter snor ur bihålorna.
Success? Nja.

Ikväll lyckades jag också uppleva hur det känns när ett grogglas exploderar i handen på en.
Alltså glassplitter, skärsår och en ständigt svidande och brännande känsla.
Tur att jag släppte skiten och slapp de stora skärvorna i handflatan iaf.
Att jag redan har splitter i hela högra handen efter gårdagens jobbpass är ju en annan sak. Nu är det liksom mer jämt. Dubbelt handikappad.

Hm..
Kommer kännas konstigt att inte jobba på en hel vecka nu. Eller ja. 8 dagar. Förra sommaren var jag ledig 6 dagar. Och var rastlös efter 2. Hah.

Äh, vi får väl roa oss med något annat ;)

Ha en go vecka iallafall, vare sig det är på jobbet, i Båstad eller i hemska lilla Malmö.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback