Dag 3 av 13.

Händelserik kväll på jobbet.. någon kastade en flaska efter mig, som tur var inte träffade,
det luktade FIS konstant överallt och sen hade vi de vanliga deckarna som somnade i soffan.

I övrigt så var det lite gäster på jobbet,  lite att göra och vi var färdiga tidigt.

dricksen talar för sig själv.

Nu är det bara 10 nätters jobb kvar, av 10 möjliga, innan vi ska till marocko.
Nu är jag rätt glad att jag bestämde mig för att åka med på bröllopet. Trots att jag inte har några pengar.
Typ, alls.

Dessutom ösregnar det ute vilket innebär att jag får sova idag. Skönt.
Ibland har man tur :)

Att man sen börjar plugga igen om 2 månader känns fortfarande för avlägset för att ta in.
Men ändå. Fan vad jag är bra som kom in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback