Nu får det bära eller brista,

om 5 timmar avgörs min framtid. Iallafall hur de kommande åren kommer att se ut.

Skolintervjun har kommit. Jag blev kallad, så mina tester kan inte ha varit helt katastrofala :)
Dock är det gruppintervju, vilket suger rätt hårt enligt mina erfarenheter.

Men jag ska fan ha en plats. Frågan är hur man ska sticka ut?
Eller om man ska låta papperna tala för sig?
Dölja tatueringen eller inte, vara tillfixad eller inte?

Fan.
Jag hatar sånt här. Att pressen är så hög gör inte saken bättre.
Funderar på att bryta mot mitt ölförbud vid lunch imorgon.. Ska vara på plats vid 10 så blir inte mycket sömn,
har varit på två powerwalks idag istället för gymmet, jobbat mina timmar och varit allmänt off.

Om jag inte kommer in måste jag skaffa mig ett heltidsjobb. Det verkar bull.
Eller så jobbar jag kvar och väntar på att min kompetens ska få visas i något sammanhang.

Äh, nä nu ska jag sluta. Jag ska vara en av de 30. Och helt enkelt briljera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback