Vad gör det om tio år?




2 pass kvar. Och jag överlevde sommarens första och mitt enda Club Discopass i blackjacken.
För mycket jobb för en person, ingen rast och allmänt kaos. Det kunde gått bättre, men det kunde också gått sämre.

Struntade i träningen, åkte hem och åt sista raden på mitt choklad istället.
Är ju ledig imorgon så hinner nog träna ändå :)

Wilma löper igen och är skogstokig. Kåtaste katten i stan, så att säga.
Man hör henne skrika ända ner till porten. Yey.
Dock har veterinären stängt för långhelg så operation får vänta. Alltså blir det några sömnlösa nätter/dagar till.
Niko börjar dock bli irriterad. Stackare.

Men som sagt.. hon är rätt söt ändå. När hon är snäll.

Var och red för första gången på 9 år igår, det var riktigt skönt och kul :)
Fick följa med amanda ner till Klagshamn och rida nere vid havet. Blir nog fler gånger har jag en känsla av :)

Jobbintervjun var dock katastrof. När man säger gruppintervju så tänker jag mig 6-7 personer och att ordet fördelas jämnt. Nu var vi 16 personer kring ett konferansbord och man hade 1 minut på sig att presentera sig.
Great.
Dessutom var jag typ äldst i rummet, och den enda som inte smörade på. Vi får väl se hur det slutar.
Jag vill inte bli anställd för att jag är bra på att fjäska, utan för att jag är kvalificerad.

Jodå, så att...
Är eventuellt ledig på söndag också, då blir det till att fira att pärsen är över!

Nu ska jag försöka få med mig odjuret ut på balkongen så vi kan lägga oss snart.
I värsta fall får jag lägga mig med hörlurar på á la Mallissemester -05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback