Paus,

efter att ha läst otaliga bloggar med bilder på perfekta magar, perfekt hy och rumpa och solbränna så kastar jag in handduken.

Jag tvingade mig själv till gymmet i tisdags trots förkylning och hur slutade det? Jadå, jag fick sova på soffan inatt med rethosta och otaliga snor- och tepauser.

Alltså, igår blev det ätardag.. dvs chips, nötter och godis, kakor och mjölk och massa te.
Idag, i skrivande stund, har jag en plåt chokladmuffins i ugnen inför jobb ikväll.

Jag ska sitta i inträdet och då gäller det att hålla sig god med vakterna, annars blir kvällen lätt alldeles för långtråkig eftersom det bara är vi som sitter där nere i kylan.

Det verkar som om det ordnar upp sig med mitt arbetsintyg också, så kanske kan jag komma in på utbildningen trotsallt. Härligt.

Annars då?

Jodå, utarbetad och mentalt slö med djupa irritationsrynkor,
men jag har lagat och ätit bra mat i snart en vecka, har tränat och unnat mig.
Nu är jag sjuk, och för en gångs skull ska jag nog låta mig själv vara sjuk i några dagar. Iallafall tills imorgon.




saknar att vara brunett lite ibland. mest för att utväxten är ett dyrt och återkommande problem i nuläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback