you should know that you're not just a temporary fix,



Ännu en fredag avklarad på jobbet.. bara 2 kvar om jag har tur :)
Tyvärr var det riktigt dött och mina linser höll på att trilla ut när jag inte sov med öppna ögon.
Dock är det snart söndag, och det känns ju alltid bra.

I övrigt så känns allt rätt bra. Jag vill bara ha det på papper så den där knuten i magen kan släppa.
Men vad ska man säga.. Det är väl alltid något?

Annars var fredagen ganska så lugn.. var i stan och fikade med bebbo, fyndade smycken på rea, käkade hamburgare till middag och sparade pengar genom att inte hänga på lillan innan jobb.
Vad lördagen bjuder på återstår att se. Kanske något jättekul? :) Eller kanske lite vin som Sanja så snällt återlämnade i mitt jobbskåp. Hah. Glad överraskning.

På söndag väntar 5-kamp och restaurangfest. Lär bli galet, och roligt. Ser fram emot en bra kväll, och ska se till att ha stänkskyddade kläder så jag slipper stå och tvätta min tröja på toan efter shot-missöden som sist.

Men men. Man borde kanske lägga sig, så denna dagen kan få en rättvis chans den också.

Ta-ta!



Btw. Jag behöver semester också. Typ NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback